Ügyfél-elégedettségi felmérés 2015

20 április 2016

2015-ben a UNIS Group csoport ügyfél-elégedettségi felmérést végzett. Ennek során azt vizsgáltuk, hogy a termékek és szolgáltatások választéka milyen mértékben felel meg az ügyfelek igényeinek. Ügyfeleink meghívást kaptak az online felmérés kitöltésére. Közel 1700 ügyfelünk válaszolt. Ön is szeretné kitölteni  az ügyfél-elégedettségi felmérést? Töltse ki a kérdőívet.

Klanttevredenheidsonderzoek 2015 UNIS Group

Eredmények

Az összes válasz feldolgozását követően rendkívül büszkék lehetünk arra, hogy ügyfeleink értékelik az általunk nyújtott szolgáltatásokat. A szolgáltatásainkra adott átlagos pontszám 8,5!  Ügyfeleink különösen a (műszaki) tapasztalatunkat, ügyfélbarát viselkedésünket és elérhetőségünket díjazták magas pontszámokkal. Promóciós pontszámaink is nagyon magasak (ez azt jelzi, hogy ügyfeleink milyen mértékben ajánlanának bennünket harmadik felek részére). Rendkívül büszkék vagyunk erre az eredményre.

Miben kell még fejlődnünk?

Az ügyfél-elégedettségi felmérés arra is rálátást biztosított, hogy milyen téren kell még fejlődnünk. Két területet kell kiemelnünk. Az egyik fejlődési lehetőség a szállítási idő csökkentése, a másik pedig a készletszintek megjelenítése a weboldalunkon.

Az eredményeknek megfelelően erre a két területre fokozott figyelmet fordítunk. Weboldalunkon most már nagyszámú, készletről értékesíthető elektronika található.

Ügyfeleink a UNIS Group vállalatról

> ´Amikor élettartamuk végén járó termékeket keresünk, az UNIS Group a preferált beszállító, mivel mindenből rendelkezik készlettel és gyorsan, érthetően válaszol. Köszönjük!´

> ‘Very quick reply and responses from you. The whole management of the order, delivery of spare parts went very smoothly. Really good service! ‘

> ‘I think your service spirit is very good and you have a strong will to solve the tasks. My first impression is very positive.’

> ‘I want to thank you and your team of engineers, for the perfect job they did repairing the urgent case I had.’